Sık geçen başlıklar

samsung e250 1

ekşi'de gör
bir dönem yardım kuruluşları dağıtmış gibi herkes tarafından kullanılan telefon. içerisinde ufak bir platform oyunu vardı yanlış hatırlamıyorsam. bir de kod yazarak telefonun bir çeşit root ayarlarına girip hoparlörünün sesini artıranlar vardı.

ben o dönem nokia'yı ve symbian işletim sistemini daha çok seviyordum.