Sık geçen başlıklar

samsun'da açlıktan ölen iki buçuk yaşındaki bebek 1

ekşi'de gör
işsizler, niye yapmışlar?" sorusu çok anlamlı evet. ben mesela ebe-hemsirelerin köy köy ev ev dolaşıp "korunma" öğrettiklerini anımsiyorum 90'lı yıllar boyu. korunmayı ögretmek, saglık ocaklarında ücretsiz prezervatif dagıtmak ve egitim bir devlet politikasıydı. maalesef vazgecildi. simdi bir saglık ocagına gidip prezervatif istesem ne tür tepkiler alacagımı kestiremiyorum bir kadın olarak. gerci onlar da haklı: markette satıliyor nasılsa... vesselam "egitim" yahut "egitimsizlik" bir devlet politikasıdır. ötesi dogurmanin ne denli özendirildigi, kürtajın ne denli zorlastırıldıgı (bazı devlet hastanelerinde anestezisiz kürtaj var caysin hasta diye) malumunuz. bu haberi de bu bilgilerle okuyunuz.