Sık geçen başlıklar

samsun'da kafes dövüşü stili sokak kavgası 1

ekşi'de gör
kavga illaki edilecekse iste aynen böyle olmalidir.

sen kimsin? biz sunlardaniz? sizin secereyi ögrenebilirsek seviniriz.. gibi gereksiz diyaloglar yok.
etrafta cok kisi olmasina ragmen 1 kisiye 10 kisi dalmak yok.1'e 1 cikmislar,
biri yürürken digeri arkadan vurmak gibi hir hainlik yapmamis.. ikisi de pozisyonlarini alip kavgaya baslamislar.
kisiler araya girdiklerinde kavga bitmis,kimse cesaretlenip onun bunun arkasinda tekme yumruk savurmamis,
en önemlisi: kimse sopayla,kesici aletle veya barutlu silahla delikanlilik etmemis.cikip yumruk kavgasi etmisler.türkiye'de adil bir dövüs izlemek kolay degil.bu yasimda türkiye'de linc etmek yerine kavga edeni ilk defa gördüm.

kavga hic edilmese en güzeli o olur ama bu olacak,insan var oldukca olacak,dünya'nin her yerinde bu var fakat kavganin da bir adabi var.en azindan bu adabi büyük ölcüde tutturmuslar diye dusunuyorum.