Sık geçen başlıklar

sakinleşmek için yapılması gerekenler 1

ekşi'de gör
durmalıyız.

insanın haklılık halini koruyabilmesi haklı olmasından daha önemli. yoğun duygular içinde yapılan her türlü hamle çiğ oluyor. o yüzden çok öfkeliyken o an bir şey yapmadan biraz durmak gerektiğini kendine hatırlatmak gerekiyor. bu zaten beraberinde sakinliği de getiriyor. bi de asıl sıkıntı şu: bir insanın sizin üzerinizdeki etki gücünü gösterir öyle büyük öfkeler. bu gücü kimsenin eline vermemek lazım.

edit: bi anım geldi aklıma. bi gün bi şeye denk geldim sinirimi bozacak. böyle kan bi beynime sıçradı. hemen bi mesaj döşedim (bu o an rahatlamak için etkili bir yöntem) ama çok sinirliydim, kendimi tuttum o an yollamadım. sonra sakinleyince tekrar baktım tamamen yanlış anlamışım. o mesajı yollamış olsam rezil olurdum tek kelimeyle. o yüzden sinirliyken bir hamlede bulunmayın derim.