ulan şu islamcılar ne kadar da seviyorlar bel altı muhabbetleri. bir kere de hırsızlık yapanlardan, hak yiyenlerden, hayvanlara kötü muameleden, adil olmaktan, doğayı korumaktan, birlikte tolerans ve anlayışla yaşamaktan bahsetsinler. varsa yoksa baskı, tenkit, kendi gibi yaşamayanı aşağılama. bu herifler yüzünden dinden soğudum deist oldum.
iğrenç muhabbettir. herkese kalitesini göstermiştir
11.09.2017 · 45. sıra
garen
10.09.2017 17:53 ~ 17:54