Sık geçen başlıklar

sakal bırakma nedenleri 2

ekşi'de gör
depremin hemen ardından akpli bakanlarda, vakıf yöneticileri, damat kontenjanındakilerde bırakılan sakallar tamamen mağduriyet şovu içindir. "ben ne kadar üzgünüm, ne kadar çok çalışıyorum, kendi ailemi göremiyorum eve gidemiyorum burada halk ile ilgileniyorum kendime çeki düzen veremiyorum ama bu ülke için çalışıyorum" mesajlarının imaj çalışmasıdır. arada bir video önünde ağlayanlar da çıkabilir, neticede oy aslanın ağzında, biraz fazla uğraşmak gerekiyor bu sefer.
kadınlar neden saçlarını uzatırsa o sebepten.