Sık geçen başlıklar

sakın o siteye girmeyin bu bir tuzak 1

ekşi'de gör
koskoca bakan yalan mı söyleyecek diye siteye girmeyecektir ülkemin güzel insanları.

zaten vpn falan zor gelir, giremezler de işte bakan "aman tuzak" deyince daha güzel oldu.

7-0 yenik götürdüğümüz maçın uzatma dakikalarında gibi hissediyorum kendimi. amk hakem bi türlü bitirmiyor maçı. yıllardır devam ediyor.