Sık geçen başlıklar

sahte rolex 1

ekşi'de gör
asgari ücretle çalışıp işe metrobüsle gidip geliyorsun ama kolunda bu saat var, komik. altında en azından porsche, maserati falan yoksa; kalburüstü semtlerde oturmuyorsan rolex ve segmenti eğreti durur. onurunla casio tak.

edit: okuduğunu anlayıp çıkarım yapamayanlar için anlaşılacak şekilde düzenlendi.

edit2: hala anlamayanlar var. bazı şeyler vardır gerçekten zenginlere hitap eder ve ciddi statü göstergesidir. zenginlik ve statü olarak puzzle'ın son parçasıdır. pastanın üzerindeki çilektir, süslemedir. eğer pastan yoksa ve orijinal bir rolexe sahipsen o sadece bir çilektir, o kadar. orijinal rolex takamayacaksan ve bunu çevrendekiler de biliyorsa o kolundaki "gösteriş için" taktığın sahte rolex, patek saatler komik duruyor arkadaşım. hani bilmiyor olabilirsin, bunu bil diye yazıyorum. yoksa istersen çüküne tak gez bize ne.