Sık geçen başlıklar

sahilde mangal terörü 1

ekşi'de gör
havaların ısınmasını fırsat bilip bu haftasonu yine sikip bıraktılar bütün sahili. ulan şu şehirde insanın oturup iki deniz havası soluyup kafa dinleyebileceği bir buralar vardı. her yerde olduğu gibi buraların da ırzına geçtiniz. nasıl bir mahluksunuz bilmiyorum ki. eskiden sessiz sakin oturan insanlar gelirdi sahile. şimdi ne idüğü belirsiz tipler sabahın köründe sülalecek kurulup akşama kadar bütün gün sahilin anasını sikiyorlar. insanlar ne yürüyebiliyor, ne kafa dinleyebiliyor sahilde. arabalarını 3 sıra park edip trafiğin de bir güzel ağzına sıçıyorlar. kadıköy'de içinde insan varken araç çeken trafik çekicilerini buraya da bekleriz. dışarıdan duyan insan mangal bu en fazla ne olabilir diyordur belki. o iş hiç öyle değil işte. öyle bir dumanaltı oluyor ki ortalık arabalar yavaşlayarak geçiyorlar. böyle ilkellik yok arkadaş yok lanet olsun. bunlar mangal yaparken sahili komple söküp okyanusa salsak istanbul'un kültür seviyesi dünyanın ilk 5'ine yükselir.