açıklama kısmıni okuyunca kelimeler kifayetsiz kalıyor.
"aracın sürücüsü ehliyetsiz olduğundan sigortadan hiçbir işlem yapılmamıştır dolayısıyla 1 tl bile hasar kaydı yoktur."
sanki harika bir şeymiş gibi söylemiş adam.
kimbilir ne canlar yaktı.
17.09.2016 · 13. sıra
kushina
17:10