Sık geçen başlıklar

sahibinden.com'daki az hasarlı volvo s60 1

ekşi'de gör
açıklama kısmıni okuyunca kelimeler kifayetsiz kalıyor.

"aracın sürücüsü ehliyetsiz olduğundan sigortadan hiçbir işlem yapılmamıştır dolayısıyla 1 tl bile hasar kaydı yoktur."

sanki harika bir şeymiş gibi söylemiş adam.

kimbilir ne canlar yaktı.