salonun ortasında araba mı :) arabanın kokusu, pisliği komple girer o eve, görüntü çirkinliğini saymıyorum bile.
bu başlık da ilana tıklansın diye açılmış gibi geldi ama hadi neyse, enrty mizi yazmış olduk bi kere.
07.09.2021 · 6. sıra
veeve
06.09.2021 11:27