Sık geçen başlıklar

sahibinden.com'daki özel yapım peugeot ilanı 1

ekşi'de gör
tasarım açısından çok içaçıcı ve güzel olmasa da, ortaya koyulan ciddi bir emek var. böyle başarısız tasarımlar yapa yapa, elbet daha güzel tasarımlar yapılacaktır. ilandaki yapım aşamasının videosunu görünce, bunu düşündüm. iç tasarım, dışına oranlar, biraz daha albenisi olan bir yapıda. bunları uzman gözüyle değil, son kullanıcı gözüyle yazıyorum. sen ne anlarsın ulan diyene de, verecek cevabım yok :) ama yurtdışındaki garajları ve yaptıkları şahaserleri görüne, bizim ülkemizde niye yok diye dövünürken, bu ilk başlangıç da fena değil bence.

[https://www.youtube.com/watch?v=caempocqlg8 https://www.youtube.com/watch?v=caempocqlg8]