Sık geçen başlıklar

sahibinden.com'da 1400 tl kira istenen delik 1

ekşi'de gör
gayet temiz bir banyoya sahiptir. 2+1 evlerin 3500 liradan başladığı bir semtte bence pırıl pırıl bir oda.

ben de köpek kulübesi falan sandım.
japonya'da bu evlerde 3 kişilik aile yaşıyor vallahi.

siz işin temizliğine bakın sırf.

edit: "burası japonya değil" mesajları gelmiş. orası da esenyurt değil, beyoğlu. gidip 5. sınıf bir pansiyonda bitli yatakta kalacak şekilde bir hayat kursanız aylık 2000 liranızı alırlar. adam hap kadar da olsa temiz bir oda ve bir banyo kiralıyor 1400 liraya. istiyorsan git 1400 liraya esenyurtta 2+1 ev tut.

hem ayranım dökülmesin, hem götüm sikilmesin mantığıyla biyere varamazsınız.