Sık geçen başlıklar

sagopa ve ceza'yı barıştırıyoruz kampanyası 1

ekşi'de gör
change.org

10 saat neyim var ki dinleyen müziksever

#sagopavecezabarışsın

ölümün olduğu bir dünyada artık olması gerekendir.

ne yapılması gerek bilmiyorum ama ilk kıvılcımı attım.

özledik lan. neyim var ki?

edit: he kardeş spotify’da gördüm google’a yazıp küs olduklarını öğrendim. 2000 doğumluyum. sen de albert einstein olmalısın.

edit: anladık çok şey yaşanmış. aksini iddia etmiyorum zaten. olanların bir kenara konulup artık birlikte görmemiz gerektiği için açtım bu başlığı. sikik trap müziğini ezmesi için veya rap müziğine yeni katlılar yapmalarını istiyorum demedim zaten. ayrı ayrı iki başarılı insanın kırgınlıklarını unutmasını ve müzikseverlere birlikte olduklarını göstermelerini diliyorum dedim. bunu hak ediyoruz.

edit: keşke bu bir ön hazırlık veya barışacakları için reklam kampanyası olsa. ama değil.