Sık geçen başlıklar

sadullah ergin yüzünden chp'ye oy vermeyecekler 1

ekşi'de gör
deccal'i istanbul 1. bölge milletvekili adayı gösterseler bile oy vereceğim. önce düşmandan kurtulalım, sonra kendi içimizde hesaplaşırız.

edit: aşağıda beni fetullahçı ilan eden aktroll; hayatım boyunca, sizin hoca efendi diye eteklerini öptüğünüz kişiye bir kez olsun oy vermedim ama siz onlarca yıl bunların kıçını yaladınız. bu yüzden mideden bahsedecek en son kişi bile değilsin. sen ve vergilerimizi sana fonlayanlar, pastanız küçülünce hoca efendinizle birbirinize savaş açtınız. biz bu ülkenin evlatları; bu savaşın tarafı değiliz, o sizin aile içi kavganız. bizim savaşımız cumhuriyet düşmanlarıyla. mermilerimiz ise oylarımız, bırakın da onu nasıl kullanacağımıza biz karar verelim he? :)
sana tavsiyem son 2 haftan, özgürlüğünün tadını çıkar ya da kudur bana ne.