sen bana öyle bir kelime kuramazsın
Sık geçen başlıklar
sadece cahillerin kullandığı kelimeler 4
ekşi'de gör(bkz: ben ekonomistim)
bakın size bir hikaye anlatayım. ki tamamen gerçek.
geçen gün iş arkadaşları ile bir şekilde oturmuşuz, konu ekonomi falan oldu mecbur. mal (asıl adı hakan ama ben hikaye içinde kısaca mal diye hitap edeceğim kensine ki kendisi henüz ek dışında bir iktidar görmemşi, askere bile gitmemiş, 20 yaşında bir sığırdır)
m-zaten ekonomi nasıl düzelecek ki?
- vala normal bir ekonomi politikası yürütülürse hemen düzelmeye başlayacaktır.
m-amerikaya evet derlerse seçilenler düzelir tabi (seste hafif bi gülme efekti ile)
- gerek yok ki. ekonomi böyle yönetilmez zaten.
m-chp yi de gördük? 50 yıl yönettiler, mahvettiler ülkeyi.
-chp bu ülkede hiç iktidar olmadı ki? ne ara mahvettiler?
m-atatürk kurmadı mı chp yi? o da cpli sayılır işte?
- sen ataatürk de kötü yönetti mi diyorsun ülkeyi?
m- tabi ki öyle, müslümanlar zül altında inim inşim inledi işte?
- neyse senle tartışmayacağım. çok yanlış yoldasın dedim ve bıraktım. ya ben önceden hakikaten sinirli bir adamdım. evlenince duruldum galiba. yoksa döverdim la ben bu adamı. öteki arkadaşların gözüme bakmasından anladım gerçi durumu da neyse işte. olm beni chp savunduracak duruma getiren düzenin tekerini sikiyim. bu beyinsizlere bu tarihi öğreten kimse onun beynini sikiyim. adama sorsan sbdülhamit süper adam. lalasını siktiklerim.
geçen gün iş arkadaşları ile bir şekilde oturmuşuz, konu ekonomi falan oldu mecbur. mal (asıl adı hakan ama ben hikaye içinde kısaca mal diye hitap edeceğim kensine ki kendisi henüz ek dışında bir iktidar görmemşi, askere bile gitmemiş, 20 yaşında bir sığırdır)
m-zaten ekonomi nasıl düzelecek ki?
- vala normal bir ekonomi politikası yürütülürse hemen düzelmeye başlayacaktır.
m-amerikaya evet derlerse seçilenler düzelir tabi (seste hafif bi gülme efekti ile)
- gerek yok ki. ekonomi böyle yönetilmez zaten.
m-chp yi de gördük? 50 yıl yönettiler, mahvettiler ülkeyi.
-chp bu ülkede hiç iktidar olmadı ki? ne ara mahvettiler?
m-atatürk kurmadı mı chp yi? o da cpli sayılır işte?
- sen ataatürk de kötü yönetti mi diyorsun ülkeyi?
m- tabi ki öyle, müslümanlar zül altında inim inşim inledi işte?
- neyse senle tartışmayacağım. çok yanlış yoldasın dedim ve bıraktım. ya ben önceden hakikaten sinirli bir adamdım. evlenince duruldum galiba. yoksa döverdim la ben bu adamı. öteki arkadaşların gözüme bakmasından anladım gerçi durumu da neyse işte. olm beni chp savunduracak duruma getiren düzenin tekerini sikiyim. bu beyinsizlere bu tarihi öğreten kimse onun beynini sikiyim. adama sorsan sbdülhamit süper adam. lalasını siktiklerim.
o yüzden dolayı.