Sık geçen başlıklar

sabancı'nın torununun sabah 6'da kalkması 1

ekşi'de gör
ülkenin en az yarısı sabahın köründe zifiri karanlıkta işe gidiyor. norveç olduk da bizim mi haberimiz yok?

bütün gelişmiş ülkelerde mesai süreleri düşürülmeye, verimlilik arttırılmaya çalışılırken, çıkıp "bakın ben sabahın köründe uyanıyorum" diyen patronların tek amacı altında çalışan kölelerin daha çok emek harcamasını sağlamaktır.