Sık geçen başlıklar

sabah muhabirinin abd'li sözcüyü ağlatması 1

ekşi'de gör
videoyu sonuna kadar seyrettim, kadın sonunda hadi anam herkes işine gücüne dedi ve bitirdi.

(bkz: yalancıyı silkmiyorlar ya)

2. dünya savaşı zamanlarında almanların vatandaşlarına yaptığını 21. yüzyılda yapmaya çalışıyorlar. olum ciddi soruyorum siz gerçekten gerizekalı mısınız? hani o kadar gazeteci ve kamera var orada, bunun aslı ortaya çıkmayacak mı sanıyorsunuz?
ya da doğru soruyu sorayım; kimleri gerizekalı yerine koyuyorsunuz?