Sık geçen başlıklar

sabah kahvaltısı yerine kahve içmek 3

ekşi'de gör
10 yildir falan her sabah yaptigim eylem.

-oglene kadar tok tutuyor
-afyonumu patlatiyor
-bagirsaklari calistirip beni wc'ye surukluyor
-gunun ilk sigarasina eslik ediyor
-sade ve sekersiz icince insana sherlock holmes havasi katiyor

faydalari saymakla bitmiyor.. bu kahve daha napsin kardesim hali yikayip cam mi silsin. susuz 10 yil yasarim kahvesiz 1 gun yasayamam.
beyniniz çalışmaz evladım. öyle kahvaltı mı olur ayol? bir de böyle trendler çıktı amk. sen kahvaltının en güzel çeşitlerinin olduğu coğrafyada doğ, sonra git negro ve kahve eşliğinde kahvaltı yap. insan hayret ediyor gerçekten. ha vakit yoksa da ekmeğin arasına bi peynir bi domates koyacak kadar da değildir herhalde.