Sık geçen başlıklar

saate 50 bin tl vermek 2

ekşi'de gör
başlıkta akıllı saat diyen var ya hey allahım.. 5 yıl sonra çöp olacak bi cihaza saat demeyi bırakın lütfen.

öte yandan güzel bi klasik saatin değerlenmemesi için hiçbir neden yok.
he şahsen ben bi saate 50 bin vermem. onun yerine 3 4 farklı şık saatimin olmasını tercih ederdim. ama verene de neden verdin demem.

edit: üşenmedim kendi 50 bin liralık mütevazi saat koleksiyonumu yaptım. otomatik makine takıntım yok ve dalgıç saati sevmiyorum.

40 mm olması önemli

tık

listedeki tek moda markası ama swiss made

tık

tık

günlük favorim

tık

bunları güzel bi ahşap kutu yaptırıp koyacaksın zaten sanat eseri gibi durur.
soru hatali.

"saate bu kadar para verilir mi?" diye değil,

"ben bu saate bu kadar para verebilir miyim?" diye soracaksın. onu da buradaki aç köpeklere değil, kendine soracaksın..