başlıkta akıllı saat diyen var ya hey allahım.. 5 yıl sonra çöp olacak bi cihaza saat demeyi bırakın lütfen.
öte yandan güzel bi klasik saatin değerlenmemesi için hiçbir neden yok.
he şahsen ben bi saate 50 bin vermem. onun yerine 3 4 farklı şık saatimin olmasını tercih ederdim. ama verene de neden verdin demem.
edit: üşenmedim kendi 50 bin liralık mütevazi saat koleksiyonumu yaptım. otomatik makine takıntım yok ve dalgıç saati sevmiyorum.
40 mm olması önemli
tık
listedeki tek moda markası ama swiss made
tık
tık
günlük favorim
tık
bunları güzel bi ahşap kutu yaptırıp koyacaksın zaten sanat eseri gibi durur.
05.12.2022 · 34. sıra
zeytintekila
04.12.2022 02:08 ~ 03:02