Sık geçen başlıklar

saat kullanmayan erkek 1

ekşi'de gör
olurda takmayi unutup da evden cikarsam, geri donerim ki ise giderken yari yoldan donmuslugum var, kolumda saat yoksa disarida kendimi ciplak hissediyorum, inanilmaz rahatsiz edici benim icin, ama takmayan insana da saygi duyarim, sudur budur diye etiketlemem, isteyen takar istemeyen takmaz