Sık geçen başlıklar

saat 17'de sandık başına 1

ekşi'de gör
gündemde tutulması gereken başlık.

edit: arkadaşlar bu yasal hakkımızdır.
ysk nın internet sitesindeki bildiride yazanlar aşağıdadır.
"oyların sayım–döküm işlemi açık olarak yapılır
oy verme süresinin bitimini takiben kullanılan oyların sayım ve döküm işlemleri açık olarak yapılır. oy
verme yerinde bulunan siyasi parti ve bağımsız adayların müşahitleri ile o sandık bölgesinde kayıtlı
seçmenler sandık kurulunun işlerini aksatmayacak şekilde sayım ve döküm işlemlerini izleyebilirler. "

(bkz: t3 tutanak gonder mobil uygulamasi)

ilgili maddenin bulunduğu ysk bildirisi.
kaynak