sağlıklı iletişim. ortada problem olarak gördüğünüz durumu, davranışı dile getirmezseniz o problemi içinizde yaşayıp büyüttüğünüzle kalırsınız. kimse müneccim değil. insanların alınganlık seviyesi değişkendir. size göre problem olarak görünen davranış başkası için problem olmayabilir. sorunu dile getirdiğinizde de eğer karşı taraf bir çözüm çabası göstermiyorsa ve empati kusuru varsa dürüst olup karşılıklı sağlıklı iletişim kuramadığınızı kabul etmek gerekir. daha sonra gerekçenizi (başka bahane üretmeden) net bir şekilde ifade edersiniz ve problem anlayışınızın örtüştüğü insanlarla yolunuza devam edersiniz.
her şeyden önemlisi sevmediğiniz insanın gözünün üstündeki kaş rahatsız eder. çünkü kim olursa olsun insanlarda problem ararsanız bulursunuz.
06.01.2024 · 44. sıra
wineofparadise
05.01.2024 13:00