Sık geçen başlıklar

sağlık çalışanlarının iş kıyafetleri ile gezmesi 1

ekşi'de gör
saçma bulduğum eylem. hatta riskli de bulduğu eylem. onkolojide hemşire ya da sağlık memurusunuz ya da yoğun bakımda, toplu taşımaya binip her türlü enfeksiyonu toplayıp iş yerinize gidiyorsunuz. enfeksiyon kapmaması gereken hastalarla muhattapsınız ama tonla enfeksiyon taşıyorsunuz üstünüzde başınızda. aslında hastanelerin yasaklaması gerekiyor bu durumu. kaç kere niyetlendim ama vakitsizlikten unuttum gitti. bu aralar vaktim var üzerinde formasını gördüğümü şikayet edeceğim.