park yasak olan bir noktada "zaten kesmiyorlar yeaaa herkes bekliyor yeeaa" diyerek park yapıp, sonra da ağlamak, bilemiyorum altan. insan bir düşünür.
edit: aklıma gelen bir anımı da paylaşayım. esenboğa havalimanında havalimanı-şehir transferleri yaptığım eski yıllarda yolcularımızı beklerken yaya geçidi üzerine park eden diğer kişileri uyarırdık, bakın anında ceza yazıp çekiyorlar diye. en az 3 kere "la garışmayın size ne amuhagoyim" tarzı dangalaklarla karşılaşıp, 3 dakika sonra arabaları paketlendiğinde geri geldiklerindeki gözyaşlarına şahit olup keyiflendim. ha insan evladı gibi teşekkür edip yoluna devam edenler de oluyordu tabi. işte, görüş var görüş var.
04.04.2021 · 18. sıra
vassel
03.04.2021 10:10 ~ 10:19