merhaba.
bu beynini siktiğimin yobazının imasıyla dahi doğmamış çocuğumun kirpiği düşecek olsa dünyayı bu insan artığından yakmaya başlarım. bu sebeple yobazlığını beynine, diline ve kafasına yedirmiş ensedenbacaklıya değil çocuğumu, sabah yanımda götürdüğüm saklama kabım ve içindeki peyniri dahi emanet etmem. siz de etmeyin. zira bu böceklerle mücadele etme yöntemi bizzat bunları ezmekten geçer.
ama devlet okulları hep bunlardan artık, farkındayım. bir tweet vardı, atatürkçü modern eğitim senelik 30000 liradan başlıyor diye. sebebi ve aracı olan kim varsa modern darağaçlarında görmek dileğiyle.
17.11.2017 · 40. sıra
venusteki limon agaci
16.11.2017 00:05 ~ 00:14