Sık geçen başlıklar

sınıfta ayrımcılık yapan öğretmen 1

ekşi'de gör
ben asıl en çok dinlemeyenlere odaklanıyorum. amacım onları kazanmak iyiler zaten iyi olacak ama ya hor görülenler? toplumun ülkenin insanlığın refahı için en çok önceliğim hiç çaba göstermeyenler. ilk olarak onları görevlendiriyorum. defter kontrolü, sınıf başkanlığı vs. hiçbir görev bile bulamadığım zamanlar akran koçluğu yapıyorum. iyi öğrenciler ile düşük seviyede olanları eşleştiriyorum. bir bakıyorum o görmezlikten gelinen öğrencilerin içinden bir cevher çıkıyor. iyi bir öğrencinin sınav sonucunun verdiği hazdan daha fazla haz alıyorum. asıl başarı bu çünkü. olmaz denileni boş denileni sınıfa kazandırıp işte öğretmenlik bu diyorum. bu yaptığınızı da öğretmenliğin yüz karası olarak görüyorum.