Sık geçen başlıklar

sıla doğu'nun kendini kaybetmesi 1

ekşi'de gör
kendini kaybettigi falan yok, sadece sinirlenip oynamayi birakmis. gercek yuzunu gostermis yani. tipik bir sonradan gorme profili gibi geldi bana, gayet yerli ve milli. bu tarz insanlar genellikle hak, hukuk, ahlak gibi kavramlara pek saygi duymazlar. ozellikle son yillarda bu tarz saibeli insanlar ucer beser sinif atlarken, bizim gibi egitimle bir yerlere gelmeye calisan, topluma saygili kisiler ve dar gelirliler daha da fakirlestirildi. sistematik bir soygun bu yasadigimiz.