yok şöyle hatalar var yok böyle olmuş yok ilk bölümü zor bitirdim!siz bu hayatta neyi sevdiniz kendiniz de dahil! bu dizinin yapımcısından görüntü yönetmeninden oyuncularına kadar herkesi tebrik ediyorum.emeğinize sağlık.
Sık geçen başlıklar
sıcak kafa 6
ekşi'de görmüthiş iş. hikaye güzel, oyunculuklar nefis, prodüksiyon on numara. istanbul'u napmışlar öyle? izlerken bir an "acaba istanbul'u olduğu gibi çekmişler de görmeyeli çok mu değişti?" diye düşünmedik de değil. cgi'ları da genelde iyi kalite buldum.
prodüksiyon kalitesi açısından squid game'den birkaç gömlek daha üstün. biraz daha hardcore sci-fi olmasını tercih ederdim açıkçası ama bu düşlü müşlü hali de güzel.
prodüksiyon kalitesi açısından squid game'den birkaç gömlek daha üstün. biraz daha hardcore sci-fi olmasını tercih ederdim açıkçası ama bu düşlü müşlü hali de güzel.
şu diziyi izleyip de abuklama kelimesine takan yazarlar direkt olarak uçurulmalı. bu seviye bir idrak yoksunluğunu, bu kadar düşük zekayı haketmiyor bu sözlük.
yeni sozluk nicki acildi: otobus gecmeyen durakta bekleyen kiz
ya madem orijinal bir is yapiosunuz, ya su edebiyatin bokunu cikarmayin, gereksiz cgi basmayin iste yuruyus bandinda falan. ortam fena degil iste.. tamam bariyerlere takilan plastik posetleri inanilmaz abartmissiniz sanki salgini onlem icin dunya plastik brandalar posetler kullanmis gibi gereksiz, ama neyse onu gormezden geldik.. ama isaret dilini bu kadar yil gecmesine ragmen kullanmayi akil edememis bir nesil nedense edebiyatci kesiliyor, herkes aforizma kasiyor.
neyse sakinim, guzel bir yapim nette.
ya madem orijinal bir is yapiosunuz, ya su edebiyatin bokunu cikarmayin, gereksiz cgi basmayin iste yuruyus bandinda falan. ortam fena degil iste.. tamam bariyerlere takilan plastik posetleri inanilmaz abartmissiniz sanki salgini onlem icin dunya plastik brandalar posetler kullanmis gibi gereksiz, ama neyse onu gormezden geldik.. ama isaret dilini bu kadar yil gecmesine ragmen kullanmayi akil edememis bir nesil nedense edebiyatci kesiliyor, herkes aforizma kasiyor.
neyse sakinim, guzel bir yapim nette.
istanbulun en distopik halinin dahi reelinden farkı olmadığını gösteren dizi*
yani maalesef diyaloğa kurban gidiyor dizi. sıfır gerçekçilik, televizyon dizileri gibi bir kurgu var.