geçen annemle salı pazarına gittik. ne aldıysak parasını uzatırken teşekkür edip hayırlı işler dedim.
annem ise her pazarcıyla konuşulmaz. millet yanlış anlar parayı ver git dedi.
ayağımı sehpaya çarpsam bile özür dilerim diyorum.
sehpa henüz cevap vermediğine göre iyi sayılırım.
05.07.2020 · 43. sıra
sinnyorita
04.07.2020 00:07