ben çok sakin bir evde büyüdüm. babam ne bana ne anneme ne de kardeşlerime hatta hiç kimseye bir defa bile sesini yükselttiğini uymadım. hep olur böyle şeyler, kalp kırmayın, herşeye çözüm bulunur vb. şeyler söylenen bir ev…
ama öyle bir eş seçmişim ki, her gün bağırış, her gün bir şeyden tartışma… çocuklarım için çok üzülüyorum. böyle bir evde büyümelerini hiç istemiyorum. güçlü kendi ayakları üzerinde durabilen bir anneyim. eğer bir süre daha bu şekilde devam ederse, çocuklarım için ayrılacağım. çünkü güven ve huzurlu bir evde büyümek çok başka…
19.08.2021 · 12. sıra
2nur
18.08.2021 00:00