Sık geçen başlıklar

süper ligde 8 istanbul takımı olması 1

ekşi'de gör
sanki premier league'de 7 londra takımı yokmuş gibi konuşuyorsunuz. tabiki de istanbulda bol takım olacak hayatın gerçeği bu
edit: bursa eskişehir falan gelsin diyenler gitsinler o takımların yönetimlerinin ne yaptıklarına baksınlar sonra gelsinler