henüz görmedim ama zamanında esma esad çok güzel bir şey söylemişti, eminim kendisi bir kez daha haklı çıkacaktır.
"erdoğanlar çok zevksiz ve görgüsüz".
ben değil, zamanında kardeşim dediği adamın eşi dedi bunu.
15.05.2016 · 47. sıra
the chosen1
17:18