Sık geçen başlıklar

süleyman'ı bir yerde görürsem döveceğim 1

ekşi'de gör
puahahah hocaya kızamıyorum, adamlar siyaseti öyle rezil bir noktaya çekti ki anladıkları dil maalesef bu.