Sık geçen başlıklar

süleyman soylu'nun ne anlattığı 1

ekşi'de gör
ya ben bu bizim memleketin sağcısını ve global olarak islamcıları anlamakta zorluk çekiyorum. sedat peker'i dinliyorum, onu tam olarak anlamak için cevheri güven'i falan da izlemem gerekiyor. erdoğan'ı dinliyorum, onun ne söylediğini tam olarak anlamak için, iletişim başkanının aslında şöyle demek istedi twikini beklemem gerekiyor. eskiden feto çıkar bir video yayınlardı, ertesi gün zaman gazetesinde tercümesini okumam gerekirdi, teşikat mısınız olm siz diyeceğim, zaten öylesiniz aq. ya kuran-ı kerim'i okuyorum, onu anlamak için bile meal bakmam gerekiyor. şaşırtıcı bir durum. ya tamam, mesleğimi icra etmiyor olabilirim ama ben paleografım. işimiz trilyor yıl önceki yazıları günümüz diline anlaşılır olarak çevirmek. lan ben elin cro-magnonu anlıyorum ama bunları anlayamıyorum, acaba gerizekalı mıyım diye düşünmeye başladım. ilginç gerçekten. bu adam ne anlattı arkadaşlar gerçekten?