kendisi farkında mı bilmiyorum ama bir mafya liderinin sözleri karşısında sürekli açıklama yapmak zorunda kalıyor ve karşı taraf her iddiasında delillerden bahsettiği halde burada duyduğumuz tek şey inkar.
sayesinde günlerdir, "başkasının yerine utanmak" nedir iliklerimize kadar hissediyoruz. istifa edip gitmek bu hallere düşmekten daha mı kötü?
not: hadi ve süleyman özışık gibi tiplerin böyle rezil olarak silinip gidecek olması da geride kalanların akıbeti ile ilgili umutlanmamı sağlıyor açıkçası.
20.05.2021 · 27. sıra
hem siz ne bilirsiniz ki
19.05.2021 00:46 ~ 01:29