Sık geçen başlıklar

sözlükçülerin bu ayki kredi kartı borç tutarı 4

ekşi'de gör
(bkz: bize ne amk)

ciddi ciddi gorselini paylasan bile var, gormemislik mi desem, kendini bilmezlik mi desem, “bordro”nuzu da koyun bari.

dayanamayacagim. su entryi yazan cocuga bir kiz acilen talip olsun

(bkz: #165853914)

kredi karti borcunu tam da 8bin liraya “sifirlamis” nasil sifirlamak oluyorsa o, almanya, italya bok pusur gezisi sonucu 360k olmus. son 20-30 entrysine baktim, cogu kadinlarla ilgili. var belli ki bir ihtiyaci.
üstteki yazarın 2500 tl ekstresiyle bir süre bakıştım.. şimdilik hayal
yine fakirlerin toplanacağı bir başlıktır.
fakirler sanıyor ki çok yazarsam kızlar vermek için sıraya girer, lan zengin kredi kartı borcunu nereden bilsin, niye takip etsin.
#0 türk lirasıdır. kredi kartı kullanmıyorum. kredi kartı borcum da yok. olanı yiyorum. kemal derviş programlarını uygulayarak önce 30 binlik kredi kartımı kapattım, daha sonra 20 binlik kredi borcunu bitirdim. nefes aldığımı hissediyorum.