batarsak toplu batalım...
edit: bu işin şakası olmaz.sonra el ele tutuşup köprüden atlamayalım.uzmanların olduğunu biliyorum sözlükte daha onlar müdahil olmamış konuya..
11.10.2018 · 12. sıra
faizlbisi
10.10.2018 06:36 ~ 10:44