Sık geçen başlıklar

s sport 3

ekşi'de gör
mevcut yayını izledikçe, premier lig'in seneye bein sport'ta ve o ruhsuz iş bilmez spikerlerle yayınlanacak olmasına kahroluyorum. sadettin saran ne düşündü de premier lig'i verdi bilmiyorum ama olmasaydı sonumuz böyle.
yazıklar olsun s sport nasıl kaptırır premier ligi.youtube da maç özetlerini izlemek bile büyük bi zevkti ülkedeki en vizyonlu kanalı kaybettik.
sıralama turlarının denk geldiği saat aralığındaki ssport 1'de canlı yayınlanacak maçlara bak;

14:30'da leeds-tottenham
17:00'da sheffield-crystal palace

hadi leeds-tottenham maçı bir nebze de olsa anlarım(ki bence an itibariyle çok da önemi olmayan bir maç, elle tutulur tek yanı tottenham'ın ilk 4e girme mücadelesi vermesi) ama maçın tahmini bitiş saati 16:15/16:20 suları, yani q1'in dakikaları, izlemezsek çok çok bir şey kaçmaz, asıl mevzu q2 ve q3'te dönüyor zaten. sen p-in-p yaparak aynı anda maçı ve yarışı çok kolay verebilirsin. maç biter bitmez f1'e tam ekran geçebilirsin.

sheffield-palace maçına ise diyecek bir şey bulamıyorum, bu iki takımı destekleyen ingilizler bile bu maçı seyretmez. hadi ssport olarak bu maçı yayınlamak istiyorsun, tamam anlarım. sen yine f1'i tam ekran ver, zaten sıralama turları 17:00'da bitmiş oluyor, biter bitmez sen yine maçını yayınla.

ssport bunu geçen sene de çok yaptı, twitter'da çok kez şikayet ettim, şikayetvar'a da yazdım ama sesim cılız kaldı, bir bok değişmedi. ssport işini iyi yapıyor diye online stream izlemekten vazgeçip, bunlara üye oldum ama bunlar da şımardı, şaşardım işlerini düzgün yapmaya devam etselerdi. neyse zaten taahhütün bitmesini bekliyorum, daha da bir yere para verip üyelik alırsam beni sevsinler.

edit: soran olmuş, ben kablotv'ye üyeyim ama premier lig ve f1 için ekstradan spor paketi aldım. ssport'un kablotv'de iki kanalı var ve bu gibi durumlarda ek kanal açılmıyor. spor paketimin taahhütünün bitmesini bekliyorum yoksa kablotv ve içerikleriyle ilgili bir sorunum yok.