barış kelebeği azınlık haklarının savunucusu insan haklarını icadeden avrupa mevzu kendine muhalefet olunca nasıl da eziyor kendi insanını...
daha geçen gün 68 yaşında kuruçevi başkan görmüş orkestra şefine putini kınaması için 24 saat verdiler. adam kınamayınca görevden aldılar. almanyada ruslara servis yapılmayacağına dair restoranlarda ilanlar asılmaya başlamış. işinde gücünde rus varandaşlarını işten atmalar başlamış... ya amına koduğum almanyası.... burda gelir kafa sikerdin yıllarca yok azınlık hakları yok pekaka küt haklarını koruyor ana dilde eğitim almalılar... yok devlet verin.... noldu amına koduğum almanyası? 1000 km ötende savaş var korkudan ne bok yiyeceğini şaşırmışsın... çok azınlık hastasıysan bizde 10 milyon var. yürüme hızında haftaya sendeler... ister misin???
ulan olmaz tabi de rusya bir almanlara girse ya... çok istiyorum... bize gelince demokrasi insan hakları diye kafa siken, ab kapılarında senelerce oyalamış iki yüzlü şerefsizler nasıl insan hakları katliamı yapacaklar...
yemin ediyorum dünyanın en medeni ülkesi türkiye... türkiyede vatan haini ol ya milletvekili olursun mv maaşınla örgüt beslersin... iktidarı muhalefeti götünde gezer bize oy versin diye...ya da almanyada bedava yaşar geçinir gidersin.
dw konu ile alakalı haber yapacak mı acaba?
03.03.2022 · 21. sıra
mantiksiz seyler
02.03.2022 03:04 ~ 03:10