Sık geçen başlıklar

rusya içinde değilse neden dünyaya ihtiyacımız var 1

ekşi'de gör
şöyle bir tehditi, aklı selimi geçtim, deli bile söylemez. 500'den fazla nükleer başlığını sal dünyaya da sonrasında ayaklarında pranga, sibiryada çine kölelik ederken; rusya içinde olmasa, dünyaya ne gerek varı sorgularsın.

bakın şu söz bile 5 sene boyunca patatese mahkum eder rus halkını. rusyaya hiçbir şekilde, hiçbir alanda fırsat verilmemeli. tamam, denge diyoruz da bu denge meselesini haddinden fazla aşıyor.

edit : imla