doğalgazı sadece ısınmada kullandığımızı sananlar tarafından sorun değil densede türkiye'de elektriğin %51'i rus doğalgazı sayesinde üretilmektedir.
sanayi üretiminde de kömür sobası kurarsınız artık.
25.11.2015 · 14. sıra
ihanet kac kisilik
24.11.2015 16:39