rte'nin yüreğimi dağlayan beyanı. atar da yapamamış, araya "üzülüyoruz" falan serpiştirmiş, öyle içler acısı bir basın açıklaması bak.
(bkz: ya ameliyatlı yerime gelseydi?)
(bkz: yüzüme vurma, ekmek param o benim)
(bkz: yakışır mı kız arkadaşım yanımdayken?)
05.10.2015 · 22. sıra
shitbreak18
04.10.2015 12:50 ~ 12:52