Sık geçen başlıklar

rusçular 1

ekşi'de gör
türkiye'de çok sağlam lobileri var. rus ve çin beslemesi ciğeri beş para etmez adamlar. kurtuluş savaşında ruslar bize yardım yaptı diye savunuyorlar rusyanın apaçık bir ülkeyi işgal etmesini. yarın ardahan'dan kızıl ordu girse bir bahane uydururlar mutlaka.

edit: ulusalcılar tabiriyle genelleme yaptığımı ve hata ettiğimi kabul ediyorum.