france 24’e konuşan erdoğan, “rus uçağının düşürülmesi olayından sonra rusya devlet başkanı vladimir putin’i telefonla aradım, cevap vermedi. ne düşündüğünü bilmek isterdim” ifadelerini kullandı.
türkiye’nin hava sahasını korumak istediğinin bir kez daha altını çizen erdoğan, uçağın rusya’ya ait olduğunu bilmediklerini de tekrarlayarak, “rus uçağı olduğunu bilseydik, farklı biçimde davranırdık” dedi.
sorum şu: neden aynı gün içerisinde muhtarlara başka, cnn'e başka, france 24'e başka konuşuyorsun?
http://www.diken.com.tr/224100-2/
27.11.2015 · 10. sıra
unhopefully
26.11.2015 18:39 ~ 19:08