benim yazdığımı sildirip duruyor. 100 kıta olmadığı için mi sevmedi acaba merak ediyorum...
buyursunlar: (#117754074)
damat kaçıp gitti, kaldı bana çile
biden'a canım sıkkın, donald'a güle güle
covid'i karıştırma, bunların hepsi nezle
kasada para yok, savaşamam virüsle
oylarım düşüyor, anketlerde şelale
sürekli açıklama, prompter'ım ambale
nasıl olacak bilmem, enflasyonla mücadele
kasada para yok, savaşamam virüsle
önce yandaş gelir, çok önemli sülale
anlatıp dururum, sanki oğlum bilal'e
halka benden hayır yok, sıçtık bilcümle
kasada para yok, savaşamam virüsle
muhalif ses yapma, silivri'ye gel hele
saat 8 olmuş, gidemezsin berbere
bana iş öğretir, yeni yetme hergele
kasada para yok, savaşamam virüsle
paket yapıp yesin vatandaş evinde
virüs uyuyormuş sabah 10 ila 8'de
nasıl yaşıyor bu halk, bu eksik beyinle
kasada para yok, savaşamam virüsle
savaşıyormuş gibi yap, görsün dostlar alışverişte
ekonomiyi bitirdim, beton kemiririz bu gidişle
bu halka müstahak, seks, olmadan ön sevişme
kasada para yok, savaşamam virüsle
07.01.2021 · 46. sıra
it was a bright cold day in april
06.01.2021 00:11