http://www.cumhuriyet.com.tr/…ml?platform=hootsuite
sabah sabah beni kahkahalara boğmuş olan söylem.
yav arkadaş yemin ediyorum ben utandım ya, reis'in karşısında artık allah bilir nasıl bir kitle kaldıysa, türkçeden bihaber suriyeliler mi? yoksa afganlar mı? yoksa hayatında okul veya eğitim yüzü görmemiş kendilerini de kendi imkanlarıyla en azından türkçe öğrenecek kadar bile yetiştirememiş çomarlar mı? çözemedim, şu ülkenin başına geçecek kişi şaka maka yemin ediyorum yaşadı a. koyim dfhdfklgd halk nasıl olsa konuşmayı bırak anlamayı bile bilmiyor lan istediğin gibi yönet. sdfsdsfsd
25.12.2017 · 16. sıra
running to the sea
24.12.2017 10:28 ~ 14:19