Sık geçen başlıklar

rte'nin niye alkışladınız yanlış anladınız demesi 1

ekşi'de gör
http://www.cumhuriyet.com.tr/…ml?platform=hootsuite

sabah sabah beni kahkahalara boğmuş olan söylem.

yav arkadaş yemin ediyorum ben utandım ya, reis'in karşısında artık allah bilir nasıl bir kitle kaldıysa, türkçeden bihaber suriyeliler mi? yoksa afganlar mı? yoksa hayatında okul veya eğitim yüzü görmemiş kendilerini de kendi imkanlarıyla en azından türkçe öğrenecek kadar bile yetiştirememiş çomarlar mı? çözemedim, şu ülkenin başına geçecek kişi şaka maka yemin ediyorum yaşadı a. koyim dfhdfklgd halk nasıl olsa konuşmayı bırak anlamayı bile bilmiyor lan istediğin gibi yönet. sdfsdsfsd