Sık geçen başlıklar

rte'nin doları yükseltmek istemesinin nedeni 2

ekşi'de gör
cengiz han gibi olmasıdır. o da çekilirken ortalığı yangın yerine çevirir, ne var ne yok ortadan kaldırırdı. az önceki cümlede en önemli olan kelime, “çekilirken”dir.
bugün yüzde yüz emin oldum

adam resmen doları uçurmak için mesai harcıyor, durmadan uğraşıyor.

sabah kalkıp bütün batı büyükelçilerini kovmakla tehdit ediyor,

biraz sonra islami finans merkezi kuracağım diyor,

öğleden sonra akla hayale gelmeyecek faiz indirimi yaptırıyor.

madem burada bilinçli bir durum var, sıradan bir vatandaş olarak ben neden bile isteye fakirleştirildiğimi bilmek istiyorum.

bambaşka bir oyun, plan veya hesap varsa bunu bizimle neden paylaşmıyor?

burada geleceğimiz yıkılıyor, hayatımız kayıyor!

herşeyin sorumlusu sayın cumhurbaşkanımız: bir zahmet angola’da uyuklamak yerine bize bir açıklama yapın artık, bu ülkeye ne oluyor!?