peki madem 5 milyon kişiyi ilgilendiriyor? söktüren 3 milyon ( yasalara saygılı) salak vatandaş ne olacak?
edit: gssyi yatıranlar, yasalara saygılı olanlar korkaksınız ülke siiznn yüzünüzden bu halde diyen yiğit dostum. allah’ını seversen nasıl bir kahramanlık örneği gösterdin şu klavyenin başından yazmaktan başka acaba ? kaldı ki benim araçta cam filmi yok ama olup da o filmle gezen arkadaşlar oldu.206 şar tl cezayı yediler. polise artistlik bile yapanı oldu ama yine yedi cezayı. ulan arkadaş vatandaş ödese suç , ödemese suç! hangi aklı başında insan bu tespiti yapabilir anlamış değilim. normal şartlarda insanca yaşamanın kuralı yasalara kurallara kaidelere saygılı olmak iken, saçma bir hükümet yüzünden geldiğimiz duruma bak?
cam filmini söktürdün sen korkaksın.
ben de 5 sene sonra bu gün gittim öğrenim kredimi taksitlendirdim amk. inat etmiştim bunlara beş kuruş ödemeyeceğim diye. ne oldu? beş sene boyunca kimse benle beraber ne parasız eğitim dedi, ne de diyenlerle bi bok değişti. iş yapacağım iş yapabilmek için ise temiz kağıdı gerekiyor. ne yapsaydım pek değerli anarşist dostum ? bi anlat da hepimiz bilelim? bi birlik olalım ya? yenelim bunları!
10.11.2017 · 2. sıra
koministimam2
09.11.2017 00:36 ~ 18:16