Sık geçen başlıklar

rte'nin babala tv'ye çıkamaması 2

ekşi'de gör
bir o kaldı heralde. gerçi ilk 15 dakikada oyu yarıya düşer. seçimi kazanırsa ondan sonra kayyum atayıp babalaya o zaman çıkabilir.
ne babalası arkadaş !
prompter'sız ekran başına çıkmıyor.

edit: yazım yanlışı